Klantenservice
Klantenservice
Groenshop – bestellen
Op welke manieren kan ik bij Groenshop bestellen?
U kunt bij ons op drie manieren bestellen
- dit kan direct eenvoudig en snel via onze webshop.
- of telefonisch met het daarbij persoonlijk advies.
- wilt u liever dat we bij u aan de zaak komen en u tijdens een gesprek adviseren. Dat kan ook! Neem dan contact met ons op en maak een afspraak.
Hoe plaats ik een bestelling online?
U plaats zeer gemakkelijk een bestelling bij Groenshop. Dit doet u door de onderstaande stappen te doorlopen.
Stap 1: Plaats uw gewenste product(en) in de winkelwagen
Ga naar het product dat u wilt bestellen. Vul het volgende zonodig in;
- kleur of kleurcombinatie van het product;
- gewenste maat van het product;
- en de gewenste hoeveelheid.
Klik daarna op de button; ‘Toevoegen aan winkelwagen’. Wilt u verder winkelen? Klik dan op het kruisje in de rechterbovenhoek van de winkelwagen. U kunt nu verder gaan met winkelen.
Stap 2: Bestelling plaatsen
Nadat u op ‘Winkelwagen’ heeft geklikt, krijgt u een overzicht van de producten in uw winkelwagen. Controleer uw bestelling en pas indien nodig de aantallen aan. Wilt u doorgaan met het plaatsen van uw bestelling, klik dan op afrekenen.
Stap 3: Aankoop afronden
Om uw bestelling af te ronden hebben wij enkele gegevens van u nodig:
- Adresgegevens: wij vragen allereerst om uw adresgegevens. Vul uw bezorg- en factuuradres in.
- Betaling; geef aan hoe u de bestelling wilt betalen. U kunt kiezen uit iDeal, Mastercard, Visa, Maestro.
- Algemene voorwaarden: vink aan dat u akkoord gaat met de ‘Algemene Voorwaarden’ nadat u hiervan kennis heeft genomen. Hierna kunt u op de knop ‘Bestelling plaatsen en betalen’ klikken.
Stap 4: Uw bestelling is geplaatst
Uw bestelling is geplaatst. U krijgt de bevestiging van uw bestelling per e-mail opgestuurd.
Wat moet ik doen als ik geen orderbevestiging heb ontvangen?
Heeft u na uw correct ingevoerde bestelling geen mail ontvangen neem dan even contact met ons op. Stuur uw mail naar info@groen-shop.nl
Is mijn product op voorraad?
Of een product op voorraad is kunt u zien op de productpagina, onder de prijs van het product.
Heeft u gekozen voor een product waarbij u een maat dient te kiezen, dan verschijnt de voorraad onder de door u gekozen maat.
Ik wil mijn bestelling wijzigen of annuleren, hoe doe ik dat?
Heeft u zich bedacht over bv. de kleur of de hoeveelheid, of u ziet toch van uw bestelling af?
Stuur dan een mailtje naar: info@groen-shop.nl met daarin de volgende gegevens;
- uw voorletters en achternaam
- ordernummer
Wij nemen dan zo snel mogelijk contact met u op!
Wat is de status van mijn bestelling?
Na uw bestelling ontvangt u een orderbevestiging per mail wanneer uw bestelling correct is ingevoerd.
Heeft u na uw correct ingevoerde bestelling geen mail ontvangen neem dan even contact met ons op. Stuur uw mail naar info@groen-shop.nl
Groenshop – verzenden & bezorgen
Wat is de levertijd van een besteld product?
Wanneer u een bestelling plaatst, hanteren wij een maximale levertijd van 5 werkdagen. Binnen deze 5 werkdagen is uw bestelling bij u thuisbezorgd. Mocht dit door welke omstandigheid niet lukken nemen wij contact met u op.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
U kunt uw bestelling ook afhalen in Bruinehaar. Maak hiervoor een afspraak met ons. De koffie staat klaar.
Moet ik voor de verzending van bestelde producten betalen?
Voor bestellingen boven de € 20,- is bezorging gratis in Nederland (inclusief de Waddeneilanden). Bij bestellingen onder de € 150,- vragen wij een bijdrage van € 4,95 in de verzendkosten.
- Cross back straps
Groenshop – retourneren & ruilen
Wat is de retour- of zichttermijn van ontvangen producten?
Bij Groenshop heeft u de mogelijkheid uw bestelling te retourneren of te ruilen binnen 14 dagen.
Wij raden u aan bij het afhalen of bij bezorging uw bestelling te controleren. Mocht deze incompleet of beschadigd zijn, neemt u dan zo spoedig mogelijk hierover contact met ons op.
Wat moet ik doen om mijn bestelling te retourneren?
Heeft u een artikel welke u terug wilt sturen, neemt u dan contact met ons op. Wilt u een artikel retour brengen, maak dan een afspraak met ons. Artikelen die u wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden, tevens moet het product ongeschonden zijn (indien redelijkerwijs mogelijk).
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Binnen 14 dagen kunt u een product nadat u contact met ons hebt opgenomen retourneren.
Artikelen die u wilt retourneren dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden,
Het product moet ongeschonden zijn (indien redelijkerwijs mogelijk).
Wij zullen het aankoopbedrag excl. de verzendkosten van de heenzending aan u terugbetalen, binnen enkele werkdagen en uiterlijk binnen 14 dagen.
Wij behouden ons het recht voor, om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.
Kan ik ontvangen producten ruilen?
Heeft u een artikel welke u ruilen, neemt u dan contact met ons op. Artikelen die u wilt ruilen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden, tevens moet het product ongeschonden zijn (indien redelijkerwijs mogelijk).
Wat zijn de ruilvoorwaarden?
Binnen 14 dagen kunt u een product nadat u contact met ons hebt opgenomen ruilen.
Artikelen die u wilt ruilen dienen in een zo oorspronkelijk mogelijke verpakking aangeboden te worden,
Het product moet ongeschonden zijn (indien redelijkerwijs mogelijk).
Wij zullen het aankoopbedrag excl. de verzendkosten van de heenzending verrekenen met de nieuw bestelde producten. Mocht het nieuwe aankoopbedrag lager zijn dan het door u reeds betaalde bedrag dan zullen wij u het verschil aan u terugbetalen, binnen enkele werkdagen en uiterlijk binnen 14 dagen.
Wij behouden ons het recht voor, om kosten in rekening te brengen bij beschadigde producten waarbij het duidelijk is dat dit door toedoen van de consument is gebeurd.
Service & garantie
Wat voor een soort garantie heb ik?
Bij Groenshop heeft u op alle artikelen de wettelijke garantie termijn. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.