Service en garantie
GARANTIETERMIJN
Bij Groenshop heeft u op alle artikelen de wettelijke garantie termijn. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
MELDEN VAN EEN KLACHT
Bij Groenshop willen wij u zo goed mogelijk van dienst zijn, zowel in het bestel- als afleverproces als in de producten die wij leveren. Mocht u een klacht hebben, neem dan contact met ons op. Doordat u deze klacht meldt stelt u ons in staat om dit in de toekomst te verbeteren. U kunt uw klacht doorgeven via: info@groen-shop.nl. Mocht uw klacht product gerelateerd zijn, dan verzoeken wij u om het ordernummer en klantnummer te vermelden en een foto van de klacht mee te sturen.
INCOMPLEET, DEFECT OF BESCHADIGD
Mocht u een artikel of bestelling hebben ontvangen die incompleet is, neemt u dan contact met ons op. Vermeld hierbij om welk artikel het gaat en wat er ontbreekt, wij zullen vervolgens verdere stappen voor u ondernemen. Wanneer een artikel defect of beschadigd bij u is geleverd, verzoeken wij u dit door te geven via: info@groen-shop.nl.